poniedziałek, 14 lipca 2008

Czwarta cywilizacja czwarta


Dochodzę do wniosku, że jestem chyba graczem-gawędziarzem. Więcej mówię o graniu w swoje ulubione pozycje niż to rzeczywiście robię.

Civilization IV, polska premiera - 25 listopada 2005, pudełko stało na półce 30 listopada, łącznie zagrałem w nią trzy razy (w sensie zagrałem i ukończyłem). Civilization IV: Warlords, polska premiera - 25 sierpnia 2006, pudełko stało na półce dwa dni później, zagrałem raptem jeden raz. Civilization IV: Beyond the Swords, premiera - 30 lipca 2007, pudełko przyszło 10 sierpnia. W tę ostatnią udało mi się zagrać kilka razy(!) w przeciągu bez mała roku.

Teraz czytam informacje o nowym dodatku i już się oczywiście napalam na kupno, sprawdzam czy przypadkiem mój sprzet nie będzie wymagał upgrade'u, notuję w PIMie żeby nie przegapić premiery. Ostatecznie, stanie się kolejną ozdobą na półce, w którą zagram może dwa razy. A może nie ;)

Brak komentarzy: